Bugün...

20 Şubat 2009 Cuma

"Bugün geri kalan ömrümün ilk günü..."

Bu cümle bana hep çok geyik gelirdi.. Ama iki gündür sürekli kafamın içinde bir ses bu cümleyi tekrarlayıp duruyor...Bu cuma sabahı , önceleri geyik bulduğum ama şimdi sıkı sıkı tutunduğum bu cümleden hareketle ; canım arkadaşımla birlikte bu zayıflama macerasına başlıyorum.

Aldığım kiloları umursamamaya ne zaman başladım bilmiyorum ama , ne zaman kilo almaya başladığımı hatırlıyorum.Üniversitenin ilk senesiydi. 1.70 boyum ve 65 kilomla , çok zayıf olmasam da zayıf ve düzgün fizikli bir kızdım.Kendime güvenim, yüzümden hiç eksik etmediğim bir gülümseyişim, ve salınıp dikkat çekmekten çekinmeyen bir halim vardı.

Sonra birkaç kilo aldım..İki kilo üçü , üç beşi , beş onu takip etti. Eşimle tanıştığımda 70'li kilolarımın başındaydım..40 bedene yükselmiş , hafiften suratımı asmaya başlamıştım.Ama durumu çok da dert etmiyordum açıkçası...Düğünden önce biraz kilo verebilmek için meşhur bir diyetisyene gitmiş ve parayı peşin vermeme rağmen adama gitmeyi yarıda bırakmıştım.. İlk rejim hezimetimi yaşamış oldum böylece..Sonrasında gelecek onlarcasının ilkini....

Kaç diyetisyene gittim toplamda ? Beş mi ? Altı mı?
Kaç ayrı liste aldım onlardan ? Elli mi? Yüz mü?
Kaç herbalist, kaç diyet hapı aldım ?
Kaç kez spora başladım?
Kaç pazartesi rejime girip , kaç salı sabahı bıraktım?
Kaç ayrı kişinin alayına, kinayeli laflarına maruz kaldım?
Kaç mağazadan bedenime uygun kıyafet bulamayıp gözlerim dolu dolu ayrıldım ?
Sayısı yok bunların...Sayısı yok.

Ama işte bugün...
Bu cuma sabahı...Ben hayatımı değiştirmeye karar verdim.
Zayıflamak istiyorum.
Üzerimde taşıdığım bu kırk kiloluk şişman kostümümden kurtulmak istiyorum.
İstediğim yerden giyinebilmek , kemer takabilmek , çoraplarımı giyerken zorlanmamak , rahat rahat merdiven çıkabilmek , eskisi kadar terlememek , insanların bakışlarına maruz kalmamak , "ne zaman zayıflayacaksın" sorularını duymamak , kocamla ilişkimi yoluna sokmak , aynalara mutlu bakmak ve huzurlu olmak istiyorum.

Yolum açık , iştahım kapalı olsun :)

0 yorum: