Sportif ördek iş başında :)

20 Şubat 2009 Cuma

Bu sabah kendimi aştım !
Evet ! Gerçekten kendimi aştım.
Sabahın yedisinde uyanıp bizim sitedeki spor salonuna gittim...Ama haftasonları spor salonunun sekizde açıldığını bilmediğimden kapıda kaldım!!! (Salonun kaçta açıldığını nasıl bilicem ki zaten? Bir yıldır bu sitede oturmamıza rağmen bir kez bile gitmemiştim spor salonuna!) Kapıda beklemeye başladığımı görünce içerdeki elemanlar halime acıyıp beni içeri aldılar , yedi buçukta spora başladım..

35 dakika yürüdüm.
Havada kolları bacakları eş zamanda sallamaya yarayan böyle değişik bi zamazingo vardı , 10 dakika da ona bindim..Sonra 15 dakika bisiklete bindim.
Birkaç set de dumbbell'larla çalıştım..

Bunun süper bir performans olmadığının bilincindeyim ama koca vücudum şu an için daha fazlasını kaldıramıyor işte :(

Aslında sitenin olimpik bir yüzme havuzu da var, sıcacık su..Pek güzel görünüyordu ama şu soğuk havada o kadar üşendim ki girmeye...Artık havalar biraz ısınınca, spor sonrası orada duş alıp yüzücem de !

Eve geleli yarım saat falan oluyor.(Kıpkırmızı bir surat, terden ıslanmış bir eşofman ve helak olmuş bir halle :) )
Duş alıp bir kase müsli yedim. Kendimi o kadar rahatlamış , o kadar enerjik, o kadar mutlu hissediyorum ki şu an ! Normalde bu saatlerde evde yeni uyanmış halim, çapaklı gözlerim ve pijamalarımla televizyonda sabah programları izliyor olurdum.
Ama artık o günler b-i-t-t-i!!
Her sabah sekizde , mesaili işçi gibi spora gidicem...!

Beni izleyin anacıııım :)

P.s : anatinae'nin ördekgillerin bilimsel adı olduğunu ve kendimi şişman ve çirkin bir ördek gibi hissettiğimi biliyor muydunuz?

0 yorum: